9 augustus 2009

gek omaatje

Maar misschien heeft ze wel gelijk ...


"Aanvoerster hetze tegen griepprik blijkt discipel van sinistere complottheoriën"

Anti-vaccinatie-extremist ontmaskerd

Charles Sanders
OOSTHUIZEN - "Nee", zegt Désirée Röver, "ik heb géén medicijnen gestudeerd. En nee, dat zie ik niet als belemmering voor mijn functioneren. Het is zelfs beter. Want daardoor zit ik niet opgesloten in het traditionele artsenharnas en kan ik onafhankelijk onderzoek doen. Ruim 34 miljoen vaccinaties worden straks tegen de Mexicaanse griep ingezet! Waarom dat automatisme? Volksverlakkerij, schandaal met internationale vertakkingen..."

Maar waarom spreekt de Telegraaf over 'ontmaskerd', what the fu... het verhaal lijkt me juist een heel andere ontmaskering te onthullen, .. nou ja.

Hierrrrr staat ut.

.